Anchor Grup relansează cele două mall-uri din Bucureşti

Anchor Grup a finalizat renovarea București Mall și Plaza România și anunță un grad de ocupare de peste 95% pentru cele două centre comerciale.

După dezvoltarea primului mall din România în 1999, compania a relansat București Mall și Plaza România, în urma încheierii unui proces complex de renovare, care a necesitat aproape doi ani și peste 26 de milioane de euro. Renovarea propriu-zisă a însemnat două premiere naționale – compania a fost prima companie din România care a renovat mall-urile sale în timp ce acestea au fost deschise publicului și prima companie care a transformat o extensie a unei zone de retail în spații de birouri, lansând Plaza România Offices.

“Când am planificat renovarea celor două mall-uri, primele lucruri pe care le-am luat în considerare au fost nevoile clienților și chiriașilor noștri. Ne-am dorit să le oferim clienților produsele și serviciile cu care aceștia s-au obișnuit, în același timp asigurându-ne că cei mai importanți parteneri ai noștri, chiriașii, își vor putea continua activitățile lor comerciale de zi cu zi, la fel ca întotdeauna. Acesta este motivul pentru care am ales calea cea grea: renovând ambele mall-uri în timp ce acestea au rămas deschise publicului. Renovarea a fost un efort comun – al nostru și al chiriașilor noștri – și sunt mândru de faptul că aceștia ne-au urmat exemplul, renovându-și, la rândul lor, magazinele.”, a declarat Affan Yildirim, General Manager al Anchor Grup.

80% dintre chiriașii București Mall și Plaza România au urmat exemplul, remodelându-și  magazinele conform ultimelor lor concepte de design. Peste 60% dintre magazinele ambelor mall-uri – ale căror suprafață se ridică la peste 25.000 de metri pătrați – au fost relocate și extinse pe parcursul acestui proces complex de renovare. Printre cele care s-au extins sunt incluse H&M, Koton, Colin`s și Mango – magazinele și-au dublat suprafața în București Mall -, în timp ce în Plaza România World Class și Altex au avut creșteri importante din punct de vedere al suprafeței.

Printre magazinele renovate și remodelate se află Sephora, Germanos, Optiplaza, Starbucks în Plaza Romania și Tommy Hilfiger, Ruby Tuesday, Gett`s, Stefanel în București Mall. Mai multe magazine au fost relocate, precum Mega Image, Intersport, Koton, Imaginarium, Colin`s, Sephora, Opticris,L`Occitane în București Mall, respectiv Adidas, Mothercare, Samsonite în Plaza România.

În timpul renovării, ambele mall-uri au atras noi chiriași. 28 de magazine noi au fost lansate în Plaza România, printre care Penti, Koton, LCW, MAC, Sportisimo, CCC, Salad Box, Oro Toro, DS Damat, English Home, Opticris, iar alte opt urmează să se deschidă în curând. În ceea ce privește București Mall, există 23 de magazine noi, dintre care șase vor fi deschise în curând; printre cele care au fost lansate deja se află Penti, LCW, Time Out, Salad Box, Oro Toro, Subway, Cinema Café, Pandora, Teilor Jewelry, English Home.

În prezent, clienții ambelor mall-uri au acces la o gamă mai largă de branduri, iar câteva dintre ele pot fi găsite în mod exclusiv în aceste două centre comerciale: Debenhams, Ana Baking, Kahve Dunyasi și Ritazza Café. Per total, în timpul procesului de renovare, gradul de ocupare a ajuns la 95% în Plaza România și 96% în București Mall.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*