Cosumul de date 4G, de 6 ori mai mare în 2015

4G
Foto: http://www.networkedindia.com

Grupul Orange a anunțat astăzi rezultatele financiare pentru anul 2015, punctând venituri și număr de abonați în creștere, dar și un consumul de date mobile 4G de șase ori mai mare față de 2014.

Anul trecut, veniturile Orange România au ajuns la 947 milioane de euro, din care 250 milioane de euro în ultimul trimestru. Veniturile totale au înregistrat o creștere cu 7,4% faţă de același trimestru al lui 2014.

La finalul anului 2015, Orange avea 10.177.000 de clienți,  numărul abonaților fiind în creștere cu 4% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Serviciul Orange TV a înregistrat peste 275.000 de abonați, cu o creștere de 75,4% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Printre noutățile anului trecut se numără: Wi-Fi on board, conceptul Orange smart shop, stick-ul Orange TV, platforma M2M Control pentru corporații, în ultimul trimestru, serviciul apel 4G și, în teste cu utilizatorii, apelul Wi-Fi și soluția Orange Smart Home. La final de an, unul din trei clienți cu terminale compatibile foloseau noul serviciu apel 4G, lansat în 14 septembrie 2015.

Consumul de date mobile 4G și-a continuat trendul ascendent, fiind de șase ori mai mare în anul 2015 față de 2014, această evoluție fiind susținută și de dublarea numărului de terminale 4G din rețea pe o bază comparabilă. La sfârșitul anului, Orange continua să ofere cea mai extinsă acoperire pentru serviciile 4G, pentru 96% din populația urbană și 72% din totalul populației. În 2015, Orange a avut, potrivit ANCOM, cele mai mari viteze medii reale de download din România, atât în interiorul, cât şi în exteriorul clădirilor, iar un studiu realizat cu ajutorul agenției Millward Brown în intervalul iunie-septembrie a arătat că 97% din utilizatori sunt mulțumiți de rețeaua 4G Orange.

Aproape 75% din telefoanele vândute la finalul lui 2015 au fost smartphone-uri, înregistrând astfel un vârf al numărului de dispozitive de acest fel vândute, cu 50% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut și cu 70% mai multe telefoane 4G decât la începutul anului. În 2015, au fost vândute de 4 ori mai multe tablete 4G față de 2014, iar, pe segmentul de wearable, vânzarile s-au dublat comparativ cu anul trecut.

„Pentru Orange România, 2015 a fost un an plin de succese, printre care s-au numărat premiere pe piața locală, dar și la nivel de Grup. Anul 2016 se prefigurează a fi la fel de dinamic, tendințele de pe piață arătând un apetit crescut pentru 4G, pentru acces la divertisment pe toate tipurile de ecrane, interesul crescut pentru serviciile convergente, și trecerea la abonament a utilizatorilor de cartele reîncărcabile. Experiența clienților în toate punctele de interacțiune cu Orange este în centrul atenției noastre, iar pentru acest lucru vom continua să extindem și să îmbunătățim rețeaua 4G, vom aduce şi mai multe inovații și vom lansa device-uri de ultimă generație împreună cu oferte atractive, care să fie un răspuns la ceea ce este important pentru români.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*