Sales & Marketing Conference

Foto: http://financesonline.com

În era consumatorului, specialiştii în vânzări, business development şi departamentele de marketing trebuie să colaboreze pentru a avea o viziune strategică unică şi o abordare client-centric. 

Cumpărătorii de astăzi sunt mai informaţi, au mai multe opţiuni, sunt activaţi digital şi au aşteptări mai mari în ceea ce priveşte valoarea care le este livrata. Aceştia utilizează toate canalele pe care le au la îndemână pentru a cerceta, interacţiona sau tranzacţiona.

„Sales & Marketing Conference” va avea loc pe 3 martie 2016, la Hotel Radisson Blu din Bucureşti şi se va concentra pe oferirea de soluţii reale pentru provocările critice pe care le întâmpină oamenii de vânzări şi marketing, detaliate în studii de caz prezentate de lideri din industrie.

Printre temele ce vor fi dezbătute în cadrul conferinţei, se află:

Sales Enablement (SE) şi eforturi concertate de marketing şi vânzări pentru a ne alinia la era consumatorului. Cum acceleram creşterea vânzărilor, folosind cel mai eficient mix de canale de marketing şi vânzări?
Cum îmbinam mesajele de marketing cu obiectivele cheie ale oamenilor de vânzări în conturarea unei strategii go-to-market?
Optimizarea platformelor de vânzări. Cum comunicăm în mod eficient cu fiecare stakeholder implicat în decizia de cumpărare?
Go Digital. Metode prin care organizaţiile se pot adapta la mediul de afaceri digital savvy. Alinierea marketing-vanzari pentru optimizarea “customer touchpoints”. Justificarea investiţiilor în tehnologie
Avantajul competitiv oferit de “customer dată”  – cum folosim acest tool pentru a contura un plan de vânzări unic?
The Network effect. Noi oportunităţi şi canale hibrid – cele mai bune metode de conectare a partenerilor şi consumatorilor
Partner Relationship Management (PRM) – importanţa conservării unor relaţii solide cu partenerii, din prisma managerilor de business development
Platformele omnichannel – cum putem oferi cumpărătorilor o experienţă de achiziţie unică, în termeni “oriunde, oricând, oricum”?
Customer Journey. Ce metrici şi măsurători putem folosi pentru a contoriza engagement-ul? Customer engagement automation (CEA) şi cele mai noi tehnici de fidelizare a consumatorilor
Reputaţia companiei, reflectată de către specialiştii în vânzări – “halo effect” sau cum se transpun competentele omului de vânzări în termeni de încredere şi integritate a întregii organizaţii

Temele vor fi analizate de specialişti în domeniu, ca:
Cătălin Constantinescu, Head of Sales & Supply, MOL România
Ionuţ Ilie, Customer Development Director, Unilever
Adrian Petre Popă, Head of Sales, Siemens România
Cătălin Olteanu, Commercial Director, ALD Automotive România, Société Générale
Ioana Grigore, Sales & Marketing Director, ALTEX
Bogdan Muraru, Naţional Sales Director România & Moldova, AVON
Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY România
Florin Chiper, Sales & Marketing Manager ACC, Henkel
Eduard Macarescu,  Naţional Sales & Marketing Manager, Makita România

Evenimentul va include şi seminarul cu tema “De la Obiective Strategice la Plan de Acţiuni Comerciale”, ce va pune în discuţie teme precum:
Modul în care sunt translatate obiectivele strategice ale companiei în iniţiative comerciale şi customizarea acestora pe canalele de vânzare
Construcţia şi implemenarea planului promoţional pe client- între comunicare, trade marketing şi sales
Despre congruenta cu strategia clientului şi cum o construcţie “tailor made” poate atrage implicarea acestuia în îndeplinirea propriilor indicatori de performanţă
În plus, în cadrul seminarului, va fi prezentat şi studiul de caz- “Construcția setului de Iniţiative Comerciale Cheie Anuale”.

Seminarul va fi susţinut de : Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY România şi Cătălin Stancu, Managing Partner, Sfera Business.

Partenerii evenimentului sunt: EY România, Sfera Business şi Klarmedia.

Evenimentul are drept parteneri media: Jurnalul de afaceri, Business Editors, Promoafaceri, Economic ZOOM, Femei în afaceri, StartUps, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Magazin, Transilvania Business, Debizz, Administraţie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucureşteni.ro, Manager Express, Economia Online, Manager.ro, Think Business, Antreprenor în România, Mark Media şi Plan de afacere.ro.

Pentru detalii şi înscrieri: www.business-mark.ro, (+40 ) 021 313 98 19, alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B, oferind clienţilor săi  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.
Atât prin organizarea de evenimente business, cât şi prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark îşi propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare şi promovare centrate pe business  matchmaking şi crearea de oportunităţi de dezvoltare.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*