Farmec, afaceri în creștere cu 13% în 2015

cosmetics
Foto: http://cdn6.bigcommerce.com

Farmec a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane Euro), înregistrând o creștere cu peste 13% față de rezultatele financiare din 2014.

„Anul 2015 a reconfirmat poziția de top pe care compania și produsele noastre o au în piața de cosmetice, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără susținerea clienților noștri fideli, care apreciază calitatea și inovația produselor românești. De asemenea, acest rezultat confirmă faptul că avem o strategie de business solidă si sănătoasă, dezvoltată ținând cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul macroeconomic. Pentru 2016, ne propunem creșterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piață a principalelor noastre branduri, dar și lansare de noi produse. Continuăm să fim aproape de consumatorii noștri, atât prin deschiderea de noi magazine în comerțul tradițional, cât și în centrele comerciale, inclusiv in București, locație așteptată cu mare interes de către iubitorii produselor noastre”, a declarat Mircea Turdean-Director General Farmec.

În 2015, compania a lansat pe piață trei noi game de produse, toate create special pentru soluționarea unor probleme specifice ale consumatorilor – Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru față și corp care oferă tenului un aspect sănătos, plin de strălucire), Gerovital H3 Derma Sun (gamă inovatoare în domeniul dermatocosmeticelor cu protecție solară) și Gerovital Tratament Expert (gamă pentru îngrijirea completă a părului).

De altfel, brandul Gerovital a obținut titlul de SUPERBRAND 2015, în cadrul evaluării realizate de Superbrands România.

Începând cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei din Franța, Grecia, Italia și Spania, produsele Farmec pot fi cumpărate și testate, atât de români, cât și de străinii interesați de produse românești de cea mai bună calitate.

Pe plan național, Farmec a modernizat unul dintre cele mai importante magazine de brand ale companiei din Cluj-Napoca. Farmec deține în prezent şase magazine de acest gen – în Cluj-Napoca, Arad, Timișoara şi Târgu-Mureș. În prezent, produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Canada.

Conform studiilor de piață Neilsen, Farmec este brandul nr. 1 din România pe categoria Depilatoare[1], în timp ce Gerovital se clasează pe locul 1 în categoriile Îngrijirea fețe[2]i și Păr[3]. De asemenea, fiolele cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution ocupă prima poziție[4] în topul produselor antirid pentru față din punct de vedere valoric. Mai mult, brandurile Triumf și Nufăr sunt numărul 1 în categoriile Curățarea bucătăriei[5] respectiv, Detartranți[6].

[1] Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul Retail Audit pentru Categoria Depilatoare pentru anul 2015 (ianuarie 2015 – decembrie 2015), volum și valoare vânzări, pentru piața Total România Retail.
[2] Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul Retail Audit pentru segmentul Îngrijirea feței pentru anul 2015 (ianuarie 2015 – decembrie 2015), valoare vânzări, pentru piața Total România Retail.
[3] Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul Retail Audit pentru Categoria Tratamente păr pentru anul 2015 (ianuarie 2015 – decembrie 2015), valoare vânzări, pentru piața Total România Retail.
[4] Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor antirid pentru ingrijirea fetei (pe piata din Romania, valoare vanzari pentru YTD Jun2015 (perioade cumulate Ianuarie 2015 – August 2015).
[5] Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul Retail Audit pentru segmentul Curățarea Bucătăriei pentru anul 2015 (ianuarie 2015 – decembrie 2015), volum și valoare vânzări, pentru piața Total România Retail.
[6] Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul Retail Audit pentru segmentul Detartranți pentru anul 2015 (ianuarie 2015 – decembrie 2015), volum și valoare vânzări pentru piața Total România Retail.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*