GfK a lansat în Iași GfK Research Lab

research
Foto: http://lshss.pubs.asha.org

GfK, liderul pieței de cercetare și de consultanță de marketing din România, lansează la Iași primul program de dezvoltare destinat viitorilor specialiști în acest domeniu – GfK Research Lab.

Acesta cuprinde o lună întreagă de seminarii și de traininguri intensive de dezvoltare personală și pe instrumente specifice cercetării de piață, pornind de la conceperea soluțiilor de colectare a datelor, prelucrarea și analiza statistică a acestora și conceperea unor rapoarte relevante care sa răspundă nevoilor de business ale clienților GfK.

Partenerii principali în program sunt: Școala de Valori si Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași.

“Ne propunem să arătăm tinerilor absolvenți ce înseamnă să lucreze într-o organizație dinamică alături de oameni pasionați și cum pot îmbina cunoștințele și abilitățile dobândite în facultate cu competențele necesare unei cariere într-o companie multinațională”, spune Raluca Avramescu, HR Manager GfK România.

Dacă la finalul parcurgerii programului GfK Research Lab, absolvenții acestui program vor decide că o carieră în domeniul cercetării de piață li se potrivește, GfK le oferă oportunități de joburi, internshipuri sau burse în cadrul companiei, în funcție de cât de pregătiți sunt să facă acest pas important în carieră.

Prima serie GfK Research Lab va avea 100 de participanți: 60 în modulul de Procesare de date, 20 în cel de Scripting și 20 în cel de Charting. Pentru jumătate dintre absolvenți, GfK a pregătit oportunități de carieră pe durată nedeterminată, iar pentru o parte dintre interni burse de merit, precum și posibilitatea de a participa la zile deschise în compania noastră.

Programul este susținut de GfK Global Service Center din Iași, unul dintre cele două centre globale de operațiuni deținute de grupul GfK în Europa. GfK Global Service Center deservește cele 100 de țări în care GfK este prezent la nivel global și desfășoară activități de procesare de date pentru companiile din grup.

Centrul din Iași a fost deschis în 2004, funcționând drept call center pentru NOP World Italia. În 2005, prin achiziționarea NOP World de către GfK Group, centrul de la Iași a devenit parte a grupului, iar în 2012 acesta a fost absorbit de GfK România. Din ianuarie 2014, a devenit centru global de operațiuni.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*