Fashion House Outlet Center, creștere de peste 10% a vânzărilor

Principalii indicatori de performanță ai Fashion House Outlet Center București, cum ar fi volumul de vânzări, valoarea cumpărăturilor per client și valoarea medie a unei tranzacții (ATV), au urcat la cele mai ridicate niveluri din ultimii 5 ani.

“Conform statisticilor, 80% dintre clienții noștri găsesc ceea ce căutau în Fashion House Outlet Centre. De asemenea, observăm că un număr tot mai mare dintre clienții noștri se întorc în Fashion House Outlet Centre, mai dornici să cumpere, pe măsură ce descoperă avantajul de a obține mai mult în schimbul aceluiași buget de cumpărături pe care l-ar cheltui într-un centru comercial tradițional”, a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director al Fashion House Group.

Cea mai importantă evoluție înregistrată de outlet-ul Fashion House în 2015 o reprezintă creșterea considerabilă a vânzărilor: atât valoarea cumpărăturilor per client, cât și valoarea medie a unei tranzacții (ATV) au urcat la niveluri record, demonstrând astfel că Fashion House Outlet Center atrage tot mai mulți clienți cu venituri peste medie.

Vânzările totale realizate în cadrul centrului la nivel de lună au înregistrat creșteri cu până la 20% în 2015, conducând la o creștere anuală de 10,5% față de anul 2014. Rata de conversie (ponderea cumpărătorilor în numărul total de vizitatori) s-a majorat cu 23,8% față de anul precedent. Creșterea volumului de cumpărături și a ratei de conversie indică faptul că strategia companiei de a îmbunătăți mixul de chiriași și de a implementa în mod susținut acțiuni de marketing în cadrul centrului a condus la atragerea unui număr mai mare de cumpărători.

În fiecare lună, Fashion House Outlet Centre București organizează acțiuni de  tip Extra Value (oferirea unui discount suplimentar față de prețul de outlet), cum ar fi Super Outlet Shopping Days, ofertele de tip 1+1 și weekend-urile cu reduceri de 50% la toate produsele achiziționate. Pe lângă acestea, zilele cu reduceri suplimentare (Extra Discounts Days) s-au dovedit a fi o metodă de succes pentru a atrage cumpărători și a spori vânzările în afara evenimentelor promoționale mari. În consecință, procentul clienților care vizitează outlet-ul cel puțin o dată pe lună s-a dublat față de 2009.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*