CEC Bank a lansat serviciul de Mobile Banking

mobile
Foto: http://cdn2.knowyourmobile.com

CEC Bank a lansat serviciul de Mobile Banking, prin care clienţii pot efectua diferite operaţiuni bancare, prin intermediul unei aplicaţii instalate pe un terminal mobil de tip smartphone sau tabletă cu conexiune la Internet.

Aplicaţia de Mobile Banking permite efectuarea transferurilor de bani în lei şi valută, plata facturilor, efectuarea schimburilor valutare, constituirea/lichidarea depozitelor şi obţinerea de informaţii financiare direct de pe telefonul mobil, instantaneu. Costurile pentru tranzacţiile efectuate sunt mai mici cu până la 50% decât la ghişeul băncii. În plus, clienţii care solicită acest serviciu în prima jumătate a anului 2016 beneficiază de abonament gratuit timp de 6 luni. Aplicaţia este disponibilă atât pentru dispozitivele Apple (iOS) cât şi pentru cele care rulează Android. O altă funcţionalitate a aplicaţiei este plată facturilor de utilităţi prin scanarea codurilor de bare cu camera telefonului mobil, facilitate disponibilă pentru partenerii cu care bancă a încheiat convenţii de colectare.

“Soluţia de Mobile Banking oferită de CEC Bank reuneşte principalele beneficii pe care clienţii le aşteaptă de la serviciile financiare – simplitate, accesibilitate şi tehnologie modernă, astfel încât utilizatorii să-şi poată efectua operaţiunile dorite din orice loc s-ar afla”, a declarat domnul Radu Grațian Ghețea, Preşedinte Director General CEC Bank.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*