Coca-Cola HBC anunță 7 noi obiective de sustenabilitate

Cele 7 noi obiective ale companiei pentru anul 2020 au în vedere reducerea impactului asupra mediului, îmbunătățirea eficienței operațiunilor de producție și dezvoltarea comunităților, sprijinind totodată cele 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă ale Organizației Națiunilor Unite.

Cele șapte noi obiective se adaugă angajamentelor inițiale referitoare la anul 2020, anunțate anul trecut, de a reduce consumul de apă și emisiile directe de carbon ale companiei cu 30%, respectiv 50%, față de 2010.

„Obiectivele ambițioase pe care le anunțăm astăzi reflectă angajamentul nostru de a fi o sursă de inspirație pentru construirea unui viitor mai bun atât pentru oamenii noștri, cât și pentru comunitățile în care suntem prezenți. Ele fac parte din strategia noastră de ansamblu, care a impus Coca-Cola HBC ca lider al sustenabilității în rândul producătorilor de băuturi, și arată hotărârea noastră de a ne dezvolta în mod responsabil, sustenabil și profitabil”, a declarat Dimitris Lois, Chief Executive Officer al Coca-Cola HBC.

Print

Astfel, până în anul 2020, compania intenționează:

  • Să majoreze ponderea energiei provenite din surse ecologice și regenerabile la 40% din totalul celei utilizate
  • Să recupereze, în medie, cel puțin 40% din volumul de ambalaje introdus pe piață
  • Să utilizeze PET reciclat și/sau produs din surse regenerabile în proporție de 20% din total
  • Să reducă volumul ambajelor primare cu 25% per litru de băutură produs
  • Să certifice peste 95% din ingredientele de bază, de natură agricolă în conformitate cu Principiile Directoare pentru Agricultură Sustenabilă ale Sistemului Coca-Cola
  • Să investească minimum 2% din profitul anual impozabil în inițiative pentru dezvoltarea comunităților
  • Să dubleze numărul angajaților implicați în inițiative de voluntariat în timpul programului de lucru, până la 10% din totalul forței de muncă

În ultimii doi ani, Coca-Cola HBC a redus consumul propriu de apă cu 2,1 miliarde de litri, ceea ce echivalează cu un pahar de apă pentru fiecare om de pe Pământ. În ultimii cinci ani, amprenta globală de carbon a produselor companiei a fost diminuată cu 1,07 milioane de tone, ca rezultat al investițiilor în tehnologii eficiente energetic și cu emisii reduse de carbon. Cifra este comparabilă cu emisiile totale anuale de gaze de seră ale peste 200.000 de autoturisme.

În 2015, compania a investit 8,2 milioane de euro – 2,3% din profitul impozabil – pentru a sprijini îmbunătățirea nivelului de trai al comunităților, managementul mediului și al resurselor de apă și inițiative de dezvoltare adresate tinerei generații, în parteneriat cu peste 230 de ONG-uri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*