Conferinţa “The Best of FMCG”

Foto: https://libraryeuroparl.files.wordpress.com

300x250bBusinessMark şi Cannes Lions Office în România anunţa organizarea conferinţei “The Best of FMCG”.

“The Best of FMCG ” va avea loc la Hotel Radisson Blu din Bucureşti în dată de 4 martie 2016 şi este destinat brand managerilor, marketing managerilor, managerilor de PR şi comunicare, directorilor generali şi antreprenorilor.

În cadrul evenimentului ne-am propus să aducem la aceeaşi masă cei mai importanţi jucători din FMCG, unde vom aborda temele de discuţie dintr-o altă perspectivă: creativitatea în FMCG ca baza strategică în crearea relaţiei cu consumatorul şi dezvoltarea de business.  Vom afla care sunt principalele trenduri din industrie şi cum reuşesc brandurile cu tradiţie să se păstreze tinere şi dinamice. Cum adaptăm realitatea unui brand cu istorie la comportamentul consumatorului autohton? Care este secretul din spatele deciziei de cumpărare în offline, cât şi în mediul digital? Care ne sunt reperele în materie de igienă, alimentaţie, hidratare? Dezbaterea va avea şi o abordare culturală: vom discuta despre branduri internaţionale care s-au adaptat excelent la piaţa din România şi acum “vorbesc fluent limba romana”, dar şi despre branduri româneşti care poartă cu sine specificul acestei pieţe.
În cadrul evenimentului se vor realiza şi proiecţii cu studii de caz din categoria Best Practice, premiate în contexte internaţionale.

Speakerii care au confirmat participarea la eveniment sunt:

Natalia Stroe, Marketing & Business Development Manager, Coca Cola Hellenic Bottling Company
Stela Toderascu, Commercial Marketing Manager, AVON România & Moldova
Lana Dumitru, designer, în dialogue with Teo Migdalovici about intelligent brands, magnetic design and delightful shopping- http://www.lanaa.ro/
Teodora Migdalovici, Cannes Lions Ambassador
Joseph Hadad, Chef, Joseph Restaurant
Mihaela Mureşan, Marketing Communication Manager, IKEA
Lucia Costea, Managing Partner, Secom
Bibiana Stanciulov, Owner, Sonimpex Topoloveni
Ovidiu Spinu, Owner, La Colline

„The Best of FMCG”, va avea loc în dată de 4 martie 2016, la Hotel Radisson Blu din Bucureşti.

Un eveniment: BusinessMark şi Cannes Lions Office în România.
Partenerii evenimentului sunt: AVON România şi Klarmedia.
Evenimentul are drept parteneri media: Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Business Editors, Economic ZOOM, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Magazin, Transilvania Business, Debizz, Administraţie.ro, Global Manager, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucureşteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Antreprenor în România, Mark Media şi Plan de afacere.ro.
Pentru detalii şi înscrieri, accesează  www.business-mark.ro  sau contactează-ne la  numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B, oferind clienţilor săi  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.
Atât prin organizarea de evenimente business, cât şi prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark îşi propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare şi promovare centrate pe business  matchmaking şi crearea de oportunităţi de dezvoltare.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*