Lidl a donat 1,22 milioane de lei

Lidl

Campaniile de donații de la casele de marcat din magazinele Lidl din anul 2016 au dus la strângerea unui total de 810.000 de lei, suma pe care compania a suplimentat-o cu 410.000 de lei. Din dorința de a continua sprijinul acordat organizațiilor care dezvoltă proiecte în scopuri umanitare, Lidl lansează o nouă campanie, în parteneriat cu Fundația Noi Orizonturi. Inițiativa este activă în perioada ianuarie – martie 2017 și susține programul educațional IMPACT.

În perioada ianuarie-decembrie 2016, clienții și anagajații Lidl au putut dona în magazinele din toată țara pentru a susține cauzele asociațiilor precum Ajungem MARI, MagiCAMP sau fundației World Vision România. Astfel, începând cu luna ianuarie și până în luna mai, în magazinele Lidl s-a desfășurat campania de donații pentru a ajuta la dezvoltarea programului „Ajungem MARI”, care oferă grupurilor de persoane vulnerabile accesul la domenii cheie ale societății, precum educația și drepturile omului.

Lidl a continuat seria campaniilor de donații la casele de marcat, susținând în decursul verii lui 2016 asociația MagiCAMP, care le oferă copiilor cu afecțiuni oncologice șansa de a se bucura de copilărie după o grea luptă cu boala. Spre finalul anului, clienții și angajații companiei au putut dona în magazinele Lidl pentru a sprijini organizația World Vision România în demersul lor de a oferi „Pâine și Mâine” copiilor din mediile defavorizate.

Lidl continuă seria campaniilor de donații la casele de marcat în 2017

Prima campanie de donație la casele de marcat Lidl este dedicată Fundației Noi Orizonturi și programului IMPACT. Dedicat deopotrivă tinerilor și adulților, proiectul are ca principal obiectiv identificarea și soluționarea creativă a problemelor reale din societate, prin acțiuni de serviciu în folosul comunității.

”Dorim să dezvoltăm și în 2017 campanii ale căror cauze oferă o soluție nevoilor acute ale societății. Ne bucurăm că anul trecut cei 1.220.000 de lei pe care i-am donat cu ajutorul clienților au fost un sprijin pentru misiunea celor trei organizații și le mulțumim tuturor pentru implicare. Pe această cale, îi invităm să pornim împreună în inițiativa de a susține programul IMPACT”, a spus Maria Pârvuleasa, PR Manager Lidl România.

„IMPACT este programul de suflet al Fundației Noi Orizonturi. În cluburile de voluntariat IMPACT, tinerii descoperă că au o putere imensă de a se schimba pe ei și lucrurile din jurul lor. Susținerea lor înseamnă că avem grijă ca generația tânără să înțeleagă că este în responsabilitatea ei să aibă grijă de comunitatea în care trăiește, dar și că are puterea de a pune umărul la dezvoltarea ei, să nu aștepte de la altcineva să vină să îi rezolve problemele.

12 lei pe lună este costul menținerii unui tânăr într-un club de voluntariat în care lucrează alături de colegii săi pentru a face fapte bune. Parteneriatul cu Lidl este un lucru extraordinar, pentru că oferă oportunitatea oricărei persoane care crede în puterea educației prin experiență să doneze ușor pentru a susține pregătirea pentru viață a mii de tineri din România”, spune Anca Gaidoș, director operațional Fundația Noi Orizonturi.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*