Mediul de afaceri a lansat “Ghidul măsurilor economice pentru candidații la alegerile locale”

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIMMPR) în parteneriat cu Fundaţia Romanian Business Leaders au lansat “Ghidul măsurilor economice pentru candidații la alegerile locale”care are ca principal obiectiv propuneri inovative de măsuri economice pe care  administraţia publică locală le poate implementa la nivelul comunităţii.

“Consider că unul dintre cele mai importante roluri în susţinerea dezvoltării economice din România îl ocupă managementul localitaţii, motorul economiei locale. Ghidul prezentat vine în sprijinul candidaţilor la alegerile locale şi oferă un cadru de măsuri economice pe care aceştia trebuie să le aibă în vedere. Pe lângă abilitatea de manager a acestuia, viziunea axată pe dezvoltare, obiective măsurabile şi clare şi propuneri inovative, scopul fiecărui candidat trebuie să fie reprezentat de dezvoltarea economică a localităţii. Invităm candidaţii din întreg spectrul politic şi candidaţii independenţi să preia măsurile cuprinse în acest ghid” a declarat Florin Jianu, președintele CNIPPMMR.

Ghidul cuprinde o serie de propuneri economice ce îmbracă forma a 30 de măsuri pe  5 domenii prioritare – sprijinirea şi promovarea antreprenoriatului, accesul IMMurilor la finanţare adecvată, inovare, accesul la pieţe şi internaţionalizarea IMM-urilor și  reactivitatea administraţiei publice.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*