ParkLake a atins 94% din suprafața închiriabilă

shopping
Foto: https://static.mgmresorts.com

ParkLake a atins 94% din suprafața închiriabilă totală în veerea inaugurării din luna septembrie.

Noul centru comercial va avea peste 200 de magazine pe o suprafață închiriabilă de 70.000 m2, cu 23 de restaurante, spații de agrement și un cinematograf cu 14 săli.Noii chiriași variază de la îmbrăcăminte, echipamente sportive și jucării, la furnizori de servicii de sport și fitness. Contractele semnate recent includ Hervis Sports, magazinul de echipamente și articole de îmbrăcăminte de sport, care oferă peste 40 de branduri de echipamente sportive, de la brandurile proprii la renumite branduri internaționale, World Class, centrul de wellness, precum și Play Park și IPB.

Ingo Nissen, Managing Director Sonae Sierra, responsabil pentru dezvoltare în România, a afirmat: „Pe măsură ce se apropie data deschiderii centrului ParkLake și progresul din proiectul de dezvoltare imobiliară este remarcabil, ne bucurăm să primim 4 noi chiriași ancoră în oferta noastră deja variată, crescând prezența brandurilor noi pe piața locală. Vizitatorii ParkLake vor fi cu siguranță încântați de noile opțiuni oferite, mai ales în privința activităților sportive și de fitness.”

În completare, David Sharkey, CEO Caelum Development, a comentat: „Succesul în închirierea centrului ParkLake este încă o dată demonstrat de rata de 94% GLA pentru care am semnat contracte înainte de deschidere. Suntem încrezători că centrul comercial va oferi experiența inovatoare de cumpărături, servicii și agrement la care țintim, precum și integrarea perfectă cu parcul și lacul Titan din apropiere, pentru vizitatorii din tot orașul.”Pe lângă contractele recente, ParkLake a semnat deja contracte cu retaileri de marcă, cum ar fi Forever21, Debenhams și LPP Group (cu toate cele 5 branduri – Reserved, Mohito, Sin Say, House și Cropp), H&M și brandurile din grupul Inditex (Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius, Zara, Pull & Bear, Oysho) și Koton. Alte branduri includ Claire’s, Springfield, Lee Cooper, KVL și TimeOut. Pe lângă acestea, chiriași ca Geox, Il Passo, Aldo, Piazza Italia, CCC, Swarovski, Splend’or, B&B vor veni cu oferta lor de încălțăminte, genți, bijuterii și accesorii. Yves Rocher, Kendra, Douglas, Sephora și alte branduri de cosmetice vor completa oferta. Noua ofertă de decorațiuni pentru casă, echipamente și tehnologie a fost de asemenea confirmată prin prezența chiriașilor precum Zara Home, Altex sau Arsis, întregită de magazinele de jucării și de carte ca MaxiToys și Cărturești. Oferta de restaurante și cafenele va pune în valoare designul și arhitectura inovatoare a zonei de restaurante internaționale și a terasei sale spațioase, aducând o mare varietate de nume, cum ar fi Zaraza, Fior di Latte, Fooda, Wu Xing, Brioche Dorée, Coffee Republic, Filicori, Gloria Jean’s Coffees, K-Grill, Oro Toro (by OSHO), Bistrot du Paris, Rustic, Chopstix, SaladBox.

Amplasat în Sectorul 3 din București, ParkLake reprezintă o investiție de 180 milioane euro ce se va deschide în septembrie 2016. Centrul comercial este amplasat într-o zonă bine cunoscută a Sectorului 3, printre cele mai populate din București. Situat în vecinătatea Lacului Titan și a Parcului Alexandru Ioan Cuza, ParkLake va deservi un vad comercial total de 1,5 milioane de locuitori. Locația se bucură de legături cu întreaga rețea de transport public și este accesibilă pe jos pentru populația din cartier.

Un centru sustenabil

Sonae Sierra și Caelum Dvelopment vor oferi un concept ecologic și o combinație aparte de activități recreative și în aer liber. În plus, ParkLake îmbrățișează sustenabilitatea ca factor cheie în procesul de dezvoltare imobiliară, factor care totodată va juca un rol important și în viitor, în perioada de exploatare, prin implementarea echipamentelor și a conceptelor de proiectare eficiente din punct de vedere al consumului de resurse. Sistemul riguros de administrare imobiliară și monitorizare va consta într-un set închegat de măsuri vizând reducerea impactului asupra mediului, pe lângă siguranța și sănătatea lucrătorilor și a vizitatorilor. De asemenea parteneriatul Joint Venture dorește să obțină certificarea centrului comercial prin cea mai avansată metodă de evaluare de mediu și cel mai progresist sistem de rating al clădirilor existent la nivel mondial.

Despre Sonae Sierra

Sonae Sierra este prezentă în 11 țări de pe 3 continente: Portugalia, Algeria, Brazilia, Columbia, Germania, Grecia, Italia, Maroc, România, Spania și Turcia, dar este prezentă și în alte zone geografice prin servicii profesionale. Sonae Sierra deține 45 de centre comerciale cu o valoare de piață de peste € 6 miliarde de euro și deține sau administrează 85 de centre comerciale cu o suprafață totală de 2,4 milioane m2 și aproximativ 9.100 de chiriași. În 2014, compania a primit peste 440 de milioane de vizite în centrele comerciale pe care le administrează. În prezent, Sonae Sierra are 7 proiecte în dezvoltare, inclusiv 3 pentru clienți și alte 4 noi proiecte pe rol.

Despre Caelum Development

Caelum Development este o companie specializată în investiţii şi dezvoltare imobiliară, deţinută de un grup privat de investitori irlandezi cu peste 10 ani experienţă pe piaţa europeană de Real Estate. Având sediul central în Varşovia, Grupul Caelum are un portofoliu extins de 36 de proiecte în Europa şi include 21 de centre de retail cu o suprafaţă brută de 200 000 m2.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*